Wednesday, January 6, 2010

Tahun baru, wajah baru

Assalammualaikum,

Mungkin agak lewat saya nak mengucapkan selamat tahun baru, namun saya titipkan juga ucapan itu untuk pembaca semua.

Sempena kedatangan tahun baru, saya pun mahu blog ini berwajah baru, pada saya dengan layout baru ini nampak lebih segar berbanding yang terdahulu lebih misteri.

Harap semua enjoy dengan pengisian dalam blog yang saya dedikasikan untuk anak-anak dan suami tercinta.

Saya sedang usahakan untuk masukkan cerita majlis perkahwinan Pak Usu di Kuching untuk next entry

Jumpa lagi .daaaaaaaaa

2 comments:

kiranajoe said...

fuyoh..chantek nyer template baru dia..hehehe

tahniah!sebab berjaya ubah setting utk kami bagi komen..tahniah utk angah..hahaha (motif!)

ennieva fauzi said...

cantek lay outnya...baru senang nak post komen...keibuan sangat hehehe...ada bunga segala...semoga berblog dengan jayanya ye...