Thursday, May 7, 2009

Terima kasih Kekawan

ASSALAMUALAIKUM,

Hari Ibu disambut esok. Selamat Hari Ibu kepada mereka yang memegang title itu.
Namun, saya masuk kali ini bukan nak cakap pasal hari ibu tetapi terima kasih kepada Angah yang meminjamkan UBS mikronya sehingga membolehkan saya memindahkan dokumen dari telefon bimbit ke komputer.
Dan terima kasih sekali lagi bantu buat templates baru blog ini. Begitu juga kat Bennie.
Kata Angah saya berhutang dengan dia RM20/- kerana bantuan itu. Tapi saya tau itu joke pagi Jumaat. Anyway terima kasih sekali lagi.
Bersama ini saya masukkan gambar dua permata hari saya yang semakin membesar tempat mencurah kasih dan kawan gaduh sejak bapak bertugas di Sabah. Luv u anak-anak.
Sekian, jumpa lagi.

2 comments:

ennieva fauzi said...

alahai comelnya anak Roha..jagalah elok2 permata hati tu..kalau lah saya pun ada huhuhu

kiranajoe said...

past ni boleh wat bisnes baru, sewa reader card dugung..heheheh selamat hari ibu utk mama roha...